1 Nisan 2021 Perşembe

Büyük Aşklar Kavgayla Başlar

 Malumunuz olduğu üzere, dostluklar arkadaşlıklar enterasan hikayelerle başlıyor.

Bundan yaklaşık 7 sene önce yine böyle şubat-mart aylarıydı Nezahat Hanım, bizden bir zebra perde beğendi. Neyse gittik ölçü aldık, fiyat çıkardık, anlaştık.
Dedi ki biz yazın geleceğiz geldiğimizde takarız perdeleri. Olur mu?
Olur tabi neden olmasın dedik...
Buraya kadar herşey tamam... Peki ya sonrası?
Siparişler dükkanda aylarca beklemesin diye, Nezahat hanımların gelmesine yakın sipariş verelim dedik. Ve haliyle uzunca bir süre beklettik.
Neyse, montaj günü yaklaştığında siparişi verdik.
Ahaaa o ne?
Ürün üretimden kaldırılmış.
Hadiiiiiiii...
Eeee, durumu uygun bir dille anlattık ve başka bir perde beğensin diye mecbur bekledik Nezahat Hanımı...
Ve o malum gün geldi. Nezahat Hanımla eşi Ergin Bey geldiler. Ama Nezahat Hanım, ne mümkün, illa ben o perdeyi beğendim diyor başka birşey demiyor.
Artık baktı kaçarı yok mutlaka bir perde beğenmesi lazım (neden? Çünkü Ergin Bey, parayı peşin ödemişti 😀) ve fazlacada uzatmadan beğendi... Bu arada perdede mekanizmalı Zebra Perde...
Temmuz ortasıydı, Ramazan ayıydı, işlerinde yoğun olduğu zamanlar. Bayramdan önce perdelerim yetişsin dedi. Bizde zaten bir mahcubiyet yaşamışız, olayı da kazasız belasız sonlandırmak derdindeyiz. Tabi kesinlikle dedik ve hemen üretici firmayla ilişkiye geçtik. Arefe gününden önce yetiştiririz dediler.
Neyse, arefe gününden bir gün önce perdeler geldi, hemen montaja gittik. Ambalajları açtık montaj yapıyoruz. Bingooooo... Aksilik olacak ya, bu kezde zebraların eteklerinde sutaşlarının rengi farklı, bazı eteklerde de model farklı...
Allahım başımdan aşağı kaynar sular boşaldı. Canım fena sıkıldı, moralim çok bozuldu. Nezahat Hanım da haklı olarak, ben bayramdan önce bu perdeleri tam olarak bitmiş istiyorum, size kaç defa söyledim diyor. Ve önümde yarım işgünüm var o da arefe günü.
Aradım üretici firmayı, dediler üretim hattımız çalışmıyor. Onlar tatile çıktılar. Ben anlamam, ne yapıp edip bana bu etekleri üretip göndermeniz lazım. Artık o kısmını bilmiyorum, neler yaşandı haberim yok, ama ürettiler ve otobüse verdiler. Arefe akşamı saat 20:00 civarı iftardan da yaklaşık 45 dk önce etekleri alıp montajı yaptım...
Tabi üzerimden büyük bir yük kalktı. Ama gelin siz bana yaşadıklarımı sorun...
Sonra ne oldu, benim tüm mücadeleme ve iyiniyetime şahit olan müşterilerim ile o kadar çok mesai harcayınca önce ahbap, akabinde de dost olduk...
O zamandan bu yana her yaz Akçaya geldiklerinde, sağolsunlar mutlaka ziyaretime gelirler ve bugünde yine geldiler, beni mutlu ettiler.
Bu arada ben ne kadar Fenerbahçe fanatiğiysem, Ergin Beyde bir o kadar Galatasaray fanatiğidir.
Onlara danışmadan bu hikayemizi anlattım, çünkü hoşgörülerine inanıyorum.
Hayat Dostlarla güzel...

Hiç yorum yok: